Dziś na kanale Road-Racing.pl ukaże się test porównawczy siodeł z ściętym nosem.
Bohaterzy testu to
- Specialized Power
- Pro Stealth
- Prologo Dimension
- Specilized Power Arc
- Specialized Romin- dla porównania
Na stronie Road-Racing.pl przygotuję dla Was testy każdego z tych siodeł tak abyście bez zbdnej ściemy wiedzieli czego się po tych siodłach spodziewaać. Sam pomysł z ściętym dziobem nie jest zły jednak czyhają tu na klientów pułapki jak j ominąć sledżcie kolejne wpisy dziś zaczniemy od Prologo Dimension
W krótkich słowach mimo długich i wyczerpujących testów nie udało mi się tego siodła ustawić komfortowo. Problemem w nim jest wąski przód i kąty siodła wymuszające niezwykle małe okno między wygodnym ustawieniem a zjeżdżaniem z siodła.
Siodła posiada wypustki mające zapobiegać zjeżdżaniu z siodła- czyli producent wiedział, co czeka użytkownika, przy próbach mocniejszego pochylania siodła. Siodło jest dość płaskie z tyłu stąd problemy z komfortem i cofnięciem się na wygodną pozycję. Siodło nie jest twarde w odczuciach. Kanał jest szeroki noc bardzo krótki i wąski.
Być może ktoś ma inne odczucia, z tym siodłem ja źle czuję się na relatywnie płaskich konstrukcjach z tak krótki i wąskim przodem. Siodło ta zapożyczyło jedną wadę Powera od Speca czyli absolutną niemożność jazdy w dropach bądź przy przesunięciu się na przód siodła. To kończy się wyraźnym bólem i dyskomfortem.
Wymiary Prologo Dimension
245x144 dł x szer.
waga
215 gram
Jakość wykonania b. wysoka
ocena 0-10 4
Siodło obliczone na jedną niezbyt wygodną pozycję w czasie jazdy.
To zdecydowanie najmniej wygodne z testowanych siodeł. Pro udało się ustawić w wygodnej pozycji Power mimo wad również, nie wspomnę o Power ARC. Bo tu nie ma nawet czego porównywać. Opisy kolejnych siodeł wkrótce Jak ktoś się nudzi, może sobie to siodło do testów kupić, niemniej jednak jak szuka dobrze zaprojektowanego siodła, niech zerknie w inną stronę w którą? Odpowiedź już wkrótce. Niezależne testy o właśnie Road-Racing.pl tu się dowiesz prawdy a nie marketingowej ściemy. Lub opłacanych zachwytów.
link do testu na kanale Youtube:
Road-Racng.pl